Friday, January 12, 2018

TIPS PERSEDIAAN SEBELUM PERKAHWINAN : MENEMPAH HOTEL, DEWAN, CATERING & PAKEJ KAHWIN





Majlis yang gilang gemilang dengan kehadiran ramai saudara mara dan rakan taulan, beserta makanan yang lazat menjadi keutamaan setiap pasangan pengantin. Selain itu, keanggunan wajah dan baju pengantin yang cantik dipakai oleh mempelai adalah impian setiap pasangan. Masalah-masalah yang berkaitan dewan, juru solek, juru gambar, katering yang datang saat-saat terakhir sangat ditakuti oleh pasangan dan juga keluarga mempelai.

Jadi sebelum ini terjadi, setiap pasangan perlu mengambil langkah berjaga-jaga dan persediaan awal. Dewan perkara utama perlu ditempah selepas mendapat tarikh perkahwinan yang muktamad. Pastikan anda menempah dewan enam bulan awal sekiranya majlis itu di sambut di kawasan bandar. Hal ini untuk mengelakkan harga dewan menjadi mahal sekiranya anda membuat tempahan di saat-saat akhir sebelum berlangsungnya majlis perkahwinan. Semasa membuat tempahan, pastikan anda telah mengetahui anggaran jumlah tetamu yang dijemput supaya pihak dewan boleh membuat perkiraan dan semuanya dapat diuruskan dengan lancar.

Jika sedang mencari dewan kahwin atau lokasi perkahwinan, catering, pelamin, kad kahwin, hantaran kahwin dan doorgift kahwin, boleh hubungi kami dari Canopy Haven

Dewan Kahwin : Villa SRI, Seksyen U9, Shah Alam

Contact : 0163109395 (MEOR)

No comments:

Post a Comment