Wednesday, January 17, 2018

TIPS PERSEDIAAN SEBELUM PERKAHWINAN : JALANI UJIAN HIV



Ujian saringan HIV perlu dilakukan sebelum pasangan mendirikan rumah tangga. Ujian ini penting dibuat untuk mengelakkan berlaku jangkitan kepada pasangan sekiranya terbukti pasangan itu pembawa HIV. Hal ini akan menjadi teruk dan parah lagi, jika anda tidak buat ujian saringan ini, dan pasangan pula pembawa HIV, ditakuti anak yang akan lahir turut mendapat HIV. Sebelum keadaan menjadi parah lebih baik kita cegah dahulu daripada terlambat. Mudah sahaja untuk melakukan ujian ini.

Jadi setiap pasangan perlu ke klinik kerajaan yang berdekatan, tanpa perlu temu janji kerana prosedur saringan ini ambil masa sekejap sahaja. Semasa di klinik, anda akan diberi borang untuk diisi, kemudian jari anda akan dicucuk untuk mendapat sampel darah. Setelah itu keputusan ujian akan diberitahu tanpa tunggu lama. Jadi jika ujian saringan ini membuktikan anda dan pasangan bebas dari jangkitan HIV, anda berdua boleh tersenyum panjang tanda bahagia.

Jika sedang mencari dewan kahwin atau lokasi perkahwinan, catering, pelamin, kad kahwin, hantaran kahwin dan doorgift kahwin, boleh hubungi kami dari Canopy Haven

Dewan Kahwin : Villa SRI Event Space, Seksyen U9, Shah Alam

Contact : 0163109395 (MEOR)

1 comment:

  1. POKERSAKTI MENYEDIAKAN BONUS-BONUS YANG BEGITU MENARIK !!!

    1 Bonus 5.000 setiap hari
    2 Bonus 10% Untuk New Member
    3 Bonus Cashback 0.3% - 0.5%
    4 Bonus Referral 10% - 15%
    5 Bonus Lucky Spin
    6 Bonus Mystery Box

    Untuk Info Lebih Lanjut
    Silahkan Hubungi Kami Di :
    BBM : saktisby
    Line : pokersakti
    Whatsapp : +85587623268

    ReplyDelete